Marturii crestine

Marturii crestine  · 30. Oktober 2020
Pe parcursul îndeplinirii datoriei sale, personajul principal descoperă că lidera bisericii, Yan Zhuo, este nesăbuită și dictatorială și că suprimă în mod arbitrar pe oricine are o opinie diferită. E o adevărată antihristă care urăște adevărul! El scrie o scrisoare în care o denunță, dar, spre surprinderea sa, scrisoarea lui ajunge în mâinile acestei antihriste.
Marturii crestine  · 20. Oktober 2020
Toți credincioșii adevărați în Dumnezeu năzuiesc să fie mântuiți și să intre în Împărăția cerurilor, iar protagonistul acestui videoclip nu face excepție. După ce și-a câștigat credința, el se sacrifică înflăcărat, suferă și plătește un preț, totul pentru a intra în Împărăția cerurilor.

Marturii crestine  · 14. Oktober 2020
Protagonista, o creștină, găsește întâmplător pe YouTube niște filme făcute de Biserica lui Dumnezeu Atotputernic. Le consideră foarte sincere, emoționante și folositoare pentru credința ei. Este încântată când urmărește filmele care mărturisesc că Domnul Isus S-a întors și face lucrarea de judecată începând din casa lui Dumnezeu, așa că începe să cerceteze acest lucru.
Marturii crestine  · 04. Oktober 2020
Într-o zi, în timp ce navighează pe Facebook, personajul principal vede o postare în care oamenii discută despre judecata lui Dumnezeu în zilele de pe urmă. Fiecare are ceva diferit de spus, așa că decide să caute un răspuns căutând cuvântul „judecată”.
Marturii crestine  · 20. September 2020
Marturii crestine „Reunit cu Domnul” de Jianding, Statele Unite M-am născut într-o familie catolică și, de la o vârstă fragedă, mama m-a învățat să citesc Biblia. Aceasta era perioada când Partidul Comunist Chinez construia națiunea după războiul civil și, din moment ce guvernul PCC suprima toate religiile, am ajuns la vârsta de 20 de ani până să am în sfârșit șansa de a merge la biserică și a asculta predici. Preotul ne spunea adesea: „Noi, catolicii, trebuie...

Marturii crestine  · 13. September 2020
Marturii crestine noi | Fiica mea la un pas de moarte: sunt martoră a unui miracol rugându-mă lui Dumnezeu Cuvintele lui Dumnezeu mă mângâie după ce fiica mea a fost implicată într-un accident de mașină neașteptat Trecuse de ora 11 în dimineața zilei de 8 octombrie 2011 și tocmai pregăteam prânzul acasă, când, deodată, a sunat telefonul. De îndată ce am răspuns, persoana care a sunat a spus cu îngrijorare: „Lanlan a ta a fost implicată într-un accident de mașină...
Marturii crestine  · 11. September 2020
Marturii crestine 2020 „Cum ar trebui să fie înţeles creştinismul?” Zheng Weiguo (Reprezentant al unui Departament municipal al Frontului Unit al Muncii): Am lucrat ani buni pentru Frontul Unit şi am studiat multe religii. Creştini, catolici, ortodocşi, toate aceste religii, toţi cred în Isus. Dar credinţa voastră în Dumnezeu Atotputernic este altfel. Documentele PCC declară că Biserica lui Dumnezeu Atotputernic nu este creştinism. Sub lozinca creștinismului, voi...