Cantari crestine 2020

Cantari crestine 2020 · 23. März 2021
de Kemu, provincia Henan Marturii crestine În mintea mea, am considerat întotdeauna că am o umanitate bună. Am crezut asta pentru că vecinii mei mă lăudau adesea în fața părinților mei pentru că eram sensibilă și arătam grijă pentru familia noastră, spunând că sunt lumina ochilor părinților mei. După ce m-am căsătorit, rudele soțului mă lăudau în fața vecinilor pentru că eram amabilă și ca o fiică pentru ei. În unitatea mea de lucru, liderul meu mă lăuda...
Cantari crestine 2020 · 19. März 2021
Cântare creștină „Dumnezeu îl tratează pe om ca pe cel mai drag Lui” Dumnezeu a creat omenirea; chiar dacă omul a fost corupt sau dacă-L urmează, Dumnezeu îl tratează ca drag Lui sau, cum ar spune omul, rudele-I cele mai dragi. Omenirea nu-i o jucărie pentru El. El e Creatorul, iar omul creația Lui. Pare că rangu-i diferit, dar ce face El pentru om întrece cu mult relația lor. Dumnezeu îl iubește pe om, îi pasă de el și de el e preocupat. Neobosit, El dăruiește...
Cantari crestine 2020 · 17. März 2021
Video de mărturie creștină „Cum Îl întâmpină fecioarele înțelepte pe Domnul” Anick și Mireille sunt prietene bune. Într-o zi, norocul le surâde când vizionează filmul Unde e casa mea, realizat de Biserica lui Dumnezeu Atotputernic. Îl consideră foarte emoționant, iar cartea care schimbă destinul personajului principal din film le trezește curiozitatea în mod deosebit. Ele simt căldura și autoritatea cuvintelor din acea carte și simt că nicio ființă umană...
Cantari crestine 2020 · 10. März 2021
Cantari crestine „Cum să te califici pentru a fi folosit de Dumnezeu” Pentru a-I fi de folos lui Dumnezeu, ai nevoie de aspirații, călăuzire și rafinare prin cuvintele Lui, tratare și luminare. Adăugați observațiile, gândurile, cugetările și concluziile, tot ce-i bun, eliminând ce-i rău, pe acea temelie să le practicați. Acestea-s căi pentru intrarea voastră în realitate. Toate sunt indispensabile. În acest mod lucrează cu adevărat Dumnezeu. Pentru a-I fi de folos lui...
Cantari crestine 2020 · 04. November 2020
Cantari crestine 2020 „Judecata prin cuvânt reprezintă mai bine autoritatea lui Dumnezeu” În lucrarea lui Dumnezeu din zilele de pe urmă, cuvântul e mai presus de semne, minuni, autoritatea cuvântului le depășește. Arată firea coruptă a omului. Nu o poți recunoaște în tine, dar când cuvântul lui Dumnezeu îți arată, o vei recunoaște fără să negi și vei fi pe deplin convins. Oare nu-i asta autoritatea cuvântului? E rezultatul atins prin lucrarea cuvântului astăzi....
Cantari crestine 2020 · 02. November 2020
Trupul purtat de Duhul lui Dumnezeu este însuși trupul lui Dumnezeu. Duhul lui Dumnezeu este suprem; El este atotputernic, sfânt și drept. În mod similar, și trupul Lui este suprem, atotputernic, sfânt și drept. În mod similar, și trupul Lui este suprem, atotputernic, sfânt și drept.
Cantari crestine 2020 · 28. Oktober 2020
Lucrarea de gestionare a omenirii este împărțită în trei etape, ceea ce înseamnă că lucrarea de mântuire a omenirii este împărțită în trei etape. Aceste trei etape nu includ lucrarea de creare a lumii, dar sunt mai degrabă cele trei etape ale lucrării din Epoca Legii, Epoca Harului și Epoca Împărăției. Lucrarea de creare a lumii a fost lucrarea de producere a întregii omeniri.

Cantari crestine 2020 · 24. Oktober 2020
Destinațiile lui Pavel și Petru au fost măsurate în funcție de capacitatea lor de a-și îndeplini datoria de creaturi ale lui Dumnezeu, și nu după amploarea aportului lor; destinațiile lor au fost determinate în funcție de ceea ce au căutat ei de la început, nu în funcție de cât de multă muncă au făcut sau de estimările altor oameni în privința lor.
Cantari crestine 2020 · 19. Oktober 2020
El are un nou început pe pământ și este slăvit aici. Datorită frumoasei scene finale, Dumnezeu nu Se poate abține să nu-Și exprime pasiunea din inima Sa: „Inima Mea bate și, urmând ritmurile bătăii inimii Mele, munții saltă de bucurie, apele dansează de bucurie, iar valurile, bat, ținând ritmul, pe recifele stâncoase. Este greu să exprim ce este în inima Mea”.
Cantari crestine 2020 · 28. September 2020
Cantari crestine 2020 „Dumnezeu Atotputernic apare ca Soare al dreptății” Dumnezeu Atotputernic! Amin! În Tine, totu-i dezrobit, liber și deschis, totu-i strălucitor, fățiș și nu-i ascuns. Ești Dumnezeu Atotputernic întrupat. Domnești ca Rege, revelat deschis, nu mai ești un mister, ești etern neînchis. Dumnezeu a apărut ca Soare al dreptății. Timpul stelei dimineții s-a sfârșit și nimic nu rămâne ascuns. Lucrarea lui Dumnezeu e ca fulgerul, gata într-o clipă....

Mehr anzeigen