Spectacol de varietăți creștin | „Între ciocan și nicovală” (Replici) Dumnezeu e taria mea

Spectacol de varietăți creștin | „Între ciocan și nicovală” (Replici) Dumnezeu e taria mea

 

Discuția „Între ciocan și nicovală” spune povestea lui Geng Xin, un funcționar guvernamental chinez care a acceptat lucrarea lui Dumnezeu Atotputernic din zilele de pe urmă. Aceasta relatează experiențele lui: pierderea serviciului, arestarea și supunerea la torturi brutale de către PCC, din cauza credinței lui, și, în cele din urmă, mărturia lui pentru Dumnezeu. Povestea subliniază greutățile creștinilor din China și prezintă credința și determinarea creștinilor de a se sprijini pe Dumnezeu pentru a-l învinge pe Satana și pentru a fi mărturie.

 

Sursa: Biserica lui Dumnezeu Atotputernic

 

Domnul Isus a spus: „Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, iar ele Mă urmează” (Ioan 10:27) (NTLR®). De asemenea, în Apocalipsa Sf. Ioan se profețește de multe ori: „Cel ce are urechi, să audă ce zice bisericilor Duhul!” (NTLR®). Glasul și cuvintele Duhului sunt glasul Domnului și oile lui Dumnezeu sunt cele care vor recunoaște glasul lui Dumnezeu. Prin urmare, care este cea mai importantă practică pentru creștini atunci când întâmpină venirea Domnului?

Kommentar schreiben

Kommentare: 0